-
Mikortól tudom vinni szezonális gumicserére az autót?
A szezonális gumiabroncs cserék időpontja az alábbi időpontok közé esik:
- nyári gumi csere: március 16-tól április 30-ig
- téli gumiabroncs csere: október 15-től november 30-ig
-
Mi a teendőm káresemény esetén?
Két vagy több résztvevős baleset esetén az Európai baleseti bejelentő (kék-sárga nyomtatvány) kitöltése szükséges.
A bejelentés már online is megtehető kárbejelentő applikáció letöltését követően.
Továbbá kérjük, értesítse Call Centerünket.Amennyiben egy résztvevős a baleset, elég, ha felveszi a kapcsoltot Call Certer munkatársunkkal.
Call Center: H-P 8.00– 17.00 / tel: +36 30 263 9198 / e-mail: callcenter@molfleet.mol.hu
-
A szerződésem hamarosan lejár, milyen módon kerül visszavételre az autó?
Kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal: customerservice@molfleet.mol.hu
-
Elfelejtettem az üzemanyagkártyám PIN kódját
- Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségen: callcenter@molfleet.mol.hu
- MOL kártya esetén tud új PIN kódot igényelni a kártya újbóli legyártása nélkül
- Shell kártya esetében új kártyát szükséges legyártani.
-
Elvesztettem az üzemanyagkártyám
- Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségen: callcenter@molfleet.mol.hu
-
Nem tudom használni az üzemanyagkártyám.
- Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségen: callcenter@molfleet.mol.hu
-
Nullás adóigazolást szeretnék igényelni a parkolási engedély kiváltásához.
- Kérjük, igényét a pontos címének megadásával, az alábbi elérhetőségen jelezze: callcenter@molfleet.mol.hu
-
Nemzetközi zöld kártyát szeretnék igényelni
- A nemzetközi zöldkártyát, a gépjármű átadása után, e-mailben vagy postai úton juttatjuk el Önnek előzetes egyeztetés után. Amennyiben, szükséges a dokumentáció pótlása, igényét az alábbi elérhetőségen jelezze: customerservice@molfleet.mol.hu
-
Külföldre utazom, milyen esetekben szükséges a határátlépési engedély?
- Amennyiben nem EU-s tagállamba utazik szükséges a határátlépési engedély, kérjük igényét az alábbi elehetőségen jelezze: callcenter@molfleet.mol.hu
-
Külföldre utazom, milyen dokumentációra van szükségem?
- Nemzetközi zöldkártya
- Amennyiben nem EU-s tagállamba utazik szükséges még a határátlépési engedély is.
- Kérjük igényét mindkét esetben az alábbi elehetőségen jelezze: callcenter@molfleet.mol.hu
-
Szervizbe szeretnék bejelentkezni
- Kérjük keresse fel szerződött szerviz partnerünk egyikét, vagy igényét jelezze felénk az alábbi elérhetőségen: callcenter@molfleet.mol.hu
-
Mikor érkezik az új autóm?
- Az új autójának várható érkezéséről az alábbi e-mail címen tud érdeklődni: customerservice@molfleet.mol.hu
-
Csereautóra van szükségem
Kérjük, csereautóra vonatkozó igényét az alábbi elérhetőségen jelezze: callcenter@molfleet.mol.hu
-
Sofőrszolgálatot szeretnék igényelni
- Sofőrszolgálatot az alábbi elérhetőségen tud igényelni: callcenter@molfleet.mol.hu
-
Defektet kapott az autóm
Defekt, abroncssérülés illetve kopás esetén értesítse Call Centerünket. Munkatársunk az Ön igényéhez igazodva egyezteti a kijelölt gumiszervizzel a szerelés időpontját.
Call Center: H-P 8.00 – 17.00 / tel: +36 30 263 9198 / e-mail: callcenter@molfleet.mol.hu
-
Szezonális gumicserére szeretnék időpontot kérni
- Amennyiben a bérleti szerződés a szolgáltatást tartalmazza, a téli/nyári gumicserék időpontjának egyeztetése érdekében Ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
- A szerződött gumiabroncs partnereink listáját és telephelyeiket megtalálja honlapunkon.
- Időpontot az abroncs partnerük online felületén is tud foglalni.
-
Mi a teendőm külföldön történt baleset esetén?
Két vagy több résztvevős baleset esetén az Európai baleseti bejelentő (kék-sárga nyomtatvány) kitöltése szükséges.
A bejelentés már online is megtehető kárbejelentő applikáció letöltését követően.
Továbbá kérjük, értesítse Call Centerünket.Call Center: H-P 8.00 – 17.00 / tel: +36 30 263 9198 / e-mail: callcenter@molfleet.mol.hu
Assistance és szervizhálózat
A gondtalan autózás élményéről a MOL Fleet Assistance szolgáltatási csomagjaink gondoskodnak
MOL Fleet Assistance elérhetősége (0-24)
+36-1-347-7567